.. Its All About Me ..

Nama aku Izzatul Fazlin Bte Farok . 
Aku baru je 19 tahun . 
Aku mempunyai 5 orang adik beradik dan aku AKAK yang paling sulung . 
Aku masih lagi bergelar student . 
Oleh itu, aku masih lagi single mingle . 
Btw, aku da lama nak buat blog nie . 
Disebab kan kemalasan yang amat-amat tinggi menyebabkan aku malas nak buat . 
Tujuan aku buat blog nie pun sebab saja  je untuk mengisi masa lapang .
Aku nak luah kan ape yang aku rasa , kadang2 aku nak ade orang dengar setiap inci cite2 aku .
Nak tulis kat diari , malas nak membazirkan dakwat pen dan kertas2 .
So, tak kesah la ape korang nak cakap pasal blog aku nie . 

I just do what i want . It's not about what people are saying . It's about me .

I Will NEVER and NEVER give up !




I'LL BE THERE FOR YOU

0 comments:

Post a Comment

ME . MYSELF AND I